Het is nu 27 mei 2018 03:08

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 1 bericht ] 
Voor u als gast 
Auteur Bericht
Forum Regulator

Natuurfotoforum, fotoforum voor een ieder die oa foto`s wil delen.
Natuurfotografie, vogelfotografie, fotoforum of vogel foto forum, macro, bewerken etc.etc.

Gezellig samen op het fotoforum maar ook gezellig op stap.
Doet u mee, samen doen dat is voor ons een deel van de beleving.

Voor leden die mee doen hebben we een mooie grote afdeling, tot 1536 pixels breed.
Huisregels hebben wij wel, alleen opgesteld niet openbaar momenteel.

Groeten van het NFF team.

Zomaar wat teksten van leden:

"Lekker kleinschalig blijven, dat is de kracht ook van het forum denk ik.
We zijn toch een heerlijke ploeg zo bij elkaar, en die veel reageert, ik vind het geweldig hier"

"Het is duidelijk: we zijn gewoon een aktieve fotoclub, en die interactie met elkaar maakt
het voor mij tot het leukste forum om de foto's te delen!
En ook de gezamenlijke uitstapjes vind ik een waardevolle toevoeging!"

"Wil niet veel zeggen maar dit maak je niet vaak mee op een forum....bedoel.. naar mijn mening word iedereen hier gelijk behandeld en komt men er altijd uit....super!!!!!."

"Ja, had er graag bij willen zijn kerel, heb er een leuke vrienden groep bij, meen ik!!!! "

"Ik heb het hier reuze naar mijn zin."

"Tja als je je er goed bij voelt, gaan dingen vrijwel vanzelf."

"Super forum, jij bent echt een fjine kerel! bedankt voor dit mooie initiatief en het geoliede beleid."(Roger/Banditje)

"Het is trouwens wat ik op andere sites echt wel mistte : aktieve opstelling van de leden".

"Hier krijg je altijd meer dan genoeg reacties, en dan vind ik ook dat je de andere leden
ook van commentaar moet voorzien".

"Dit is zonder meer ( geen geslijm hoor ) het mooiste forum waarvan ik ooit lid ben geweest."

"Ik ben hier graag, ik vind jullie een geweldig stel bij elkaar."

"Ik wil iedereen bedanken voor de gezellige en leerzame tijd, en als alles achter de rug is kom ik zeker
weer terug. Het is gewoon voor mij het leukste forum waaraan ik heb deelgenomen".

"Het forum waar je inhoudelijke kritiek krijgt en je ook anderen
van al je bedenkingen kan laten leren.
Want dat is waar het hier om gaat: (opbouwende) kritiek leveren om van te leren".

"..geniet van het sfeertje hier op het mooiste forum van Nederland".

"Gefeliciteerd met het drie jaar consistent forum beleid hetgeen ons forum tot een zeer
prettige en gezellige fotoclub maakt!"

"In die paar jaar dat ik hier deel vanuit maak ,al heel wat bijgeleerd.
Je gaat toch ook heel anders naar je eigen werk kijken, dan dat ik daarvoor deed".

"ik wil even kwijt hier dat ik het, zeker de laatste tijd, echt geweldig vind om al jullie foto's te bewonderen,
het ene na het ander juweeltje komt voorbij, wat een kwaliteit leveren we toch met elkaar, niet dan?

"En dat allemaal mede te danken aan die fotograaf uit Hoorn, ene J. Bakker die niet tevreden was
over de reguliere fora.... :mrgreen: "

(en die twee zijn inmiddels niet meer 'levend', wellicht achter de schermen maar dat weet ik niet ;))

08 sep 2012 20:21
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 1 bericht ]